Naše služby pre vyššiu efektivitu
Elektronické objednávanie je proces objednávania, ktorý využíva elektronickú výmenu obchodných dokumentov (od objednávky až po faktúru). Prostredníctvom širokej škály mapovania procesov môžeme Vašej spoločnosti pomôcť ušetriť čas a peniaze. Bez ohľadu na to, o ktoré riešenie máte záujem, spoločnosť Reca Slovensko má potrebnú infraštruktúru na digitalizáciu vašich procesov.
Chceme Vám ponúknuť najvyššie možné služby ako dokonalý partner. Z tohto dôvodu neustále vyvíjame jednotlivé segmenty špeciálne pre Vás.
Elektronické katalógy
Máte vlastnú dodávateľskú platformu alebo chcete používať svoj interný objednávkový systém s údajmi o dodávateľoch?
Samozrejme, že Vám môžeme poskytnúť údaje z elektronického katalógu. eKatalógy sú elektronické katalógy s našimi údajmi o produtoch. Máte úplnú integráciu do vlastného systému ERP a môžete generovať objednávky priamo vo svojom systéme. Vďaka riešeniu eCatalog Vám môžeme poskytnúť celú našu predlohu produktov, ako aj existujúci obrazový materiál v elektronickej podobe.
Ako mám preniesť tieto údaje z katalógu?
Vy určíte formát katalógu a my Vám dodáme riešenie na mieru. Existuje niekoľko formátov, ktoré môžeme poskytnúť:
– BMECat
– Formát XML
– Súbor Excel
– Súbor CSV
– Súbor CIF
– Systémy Datanorm
atď.
Platformy a trhy
Samozrejme, naše portfólio produktov môžeme preniesť aj na Vami zvolenú platformu, ako aj na existujúce trhoviská. Vy určujete svoj systém riadenia vzťahov s dodávateľmi – my sa postaráme o procesy spracovania za ním!
Pre všetky tieto riešenia sme náš sortiment produktov klasifikovali podľa medzinárodnej klasifikácie produktov eCl@ss a môžeme Vám dodať aj príslušné verzie.