Sieťové, inovatívne dodávateľské systémy
Viete, v čom je problém?
Manuálne procesy objednávania, koordinácia veľkého počtu dodávateľov, nespočetné dodávky tovaru, ako aj účtovanie príjmu tovaru, nezvládnuteľné kontroly faktúr a takmer nemožná úloha reagovať na špičky v dopyte sú dnes pre mnohé priemyselné podniky stále na dennom poriadku. Okrem toho musia zamestnanci riešiť časovo náročné a zdĺhavé obstarávanie, ktoré stojí veľa času a peňazí.
Takto budete mať svoje právne náklady pod kontrolou!
Spoločnosť Reca Slovensko má riešenie: Váš sekundárny biznis sa stane našou hlavnou činnosťou a Vaše C-diely spojíme do efektívneho 1-A manažmentu – so systémami obstarávania a logistiky individuálne prispôsobenými Vašej spoločnosti, vrátane vhodnej IT podpory. Po zavedení správy C-dielov sa môžete sústrediť na svoju hlavnú činnosť a postarať sa o nákup vysokokvalitných výrobkov.
Spravidla sa 20 % procesných nákladov vynakladá na približne 80 % objemu nákupu (diely A a B). Naopak, spoločnosti venujú pomerne veľa času (procesné náklady až 80 %) len približne 20 % objemu nákupu.
Aby bolo všetko na správnom mieste
- V správnej verzii
- V správnom množstve
- V správny čas